Menu

ניתוח עפעפיים, בבית חולים או במרכז פרטי

היכן כדאי לבצע ניתוח להרמת עפעפיים?

ניתוח הרמת עפעפיים הוא ניתוח פשוט יחסית ואיננו פולשני או בעל סכנה לשלומכם. למרות זאת ישנה חשיבות רבה למיקום בו אתם מבצעים את ההליך.
על פי רוב המיקום בו מתבצע הניתוח נקבע על ידי הרופא המנתח.

האם כדאי לעבור ניתוח בבית חולים או בחדרי ניתוח פרטיים?
מרכז רפואי משוכלל וחדיש הכולל חדרי ניתוח מצוידים היטב, אמור להעניק לכם חווית ניתוח טובה יותר מאשר ניתוח בבית חולים רגיל.
בתי החולים המוכרים לנו מוכוונים לניתוחים מסובכים יותר ופחות מותאמים לניתוחים אסתטיים וקוסמטיים, בהם לנוחיות המנותח יש תפקיד חשוב.

אם הינכם מתכוונים לבצע ניתוח הרמת עפעפיים, אתם בוודאי תוהים על מה לשים דגש בעת שמבררים אודות חדרי הניתוח?
חשוב לבחור במרכז רפואי בעל רישיון של משרד הבריאות לכירורגיה בינונית. במרכז בו ניתן לבצע ניתוחים באשפוז יום ולילה. בחרו במקום אשר מקפיד כי המנותח ימצא בהשגחה רפואית לכל אורך הניתוח וההתאוששות. וודאו כי אתם מנותחים במקום הכולל מרדימים בכירים בחדר הניתוח ואחיות מנוסות ומקצועיות .
אל תשכחו לברר אודות חדרי האשפוז.

אומנם פרמטרים כמו לחץ דם ודופק יכולים להימדד גם במרכז רופאי מיושן יותר, אבל ביצוע הרמת עפעפיים בחדרי ניתוח משוכללים תבטיח לכם השגחה צמודה.

אם הרופא שלכם מנתח במרכז רפואי שבו ישנם חדרי ניתוח חדשניים אשר מצוידים במיטב המכשור אזי זהו המקום בשבילכם.

עולה בכם השאלה: מדוע ?
משום שהרופא מנתח העפעפיים יחוש בנוח יותר לנתח “במגרשו הביתי”. העוזרים שלו יהיו אלו אשר הוסמכו במיוחד לניתוחים מסוג זה ולא אח או אחות רגילים אשר שובצו למשמרת הספציפית של הניתוח בבית חולים רגיל.
ומה לגבי החוויה האישית שלכם?
מנקודת מבטו של המנותח, המרכז הרפואי תמיד יראה מושך יותר הן מבחינת התנאים והן מבחינת היחס לו יזכה, לעומת שהות בבית חולים. הצוות במרכזים רפואיים מיומן לניתוחים פרטיים מסוג זה ולכן היחס אותו תקבלו במרכז רפואי יהיה יחס אישי עם מלוא תשומת הלב.

ד”ר יפימוב, אשר ניתחה למעלה מ – 1000 ניתוחי עפעפיים, מנתחת בחדרי הניתוח המשוכללים אשר במרכז הרפואי נ.א.ר.א. זהו מרכז פרטי ברמה גבוהה, איכותי ומודרני. בנ.א.ר.א תמצאו את כל הפתרונות ההולמים לבעיות רפואיות שונות בתחום הכירורגיה, פלסטיקה, עיניים ועוד.

בנוסף,נ.א.ר.א מציע לכם טיפול במקום נגיש, נוח בעיצוב נעים ומאופק המותאם באופן אישי לסוג הטיפול והמטופל.
אתם מוזמנים להגיע לקליניקה שלי במרכז הרפואי נ.א.ר.א ולהתרשם מחדרי הניתוח מהחדישים ביותר בישראל, המצוידים בכל הדרוש. פה תמצאו מרדימים מומחים, צוות אחיות חדר ניתוח והתאוששות ומנוסות.

מעוניינים לעבור ניתוח להרמת עפעפיים במרכז רפואי איכותי?
צרו קשר כעת לקבוע תור!